RAPID LMS

HOME   /   DIGITAL LÆRING   /   RÅDGIAVNING

Mangler i en let løsning, der giver adgang til jeres eLearning kurser?

Key2Know tilbyder et webbaseret Learning Management System (LMS) til administration, dokumentation, sporing, rapportering og levering af e-læring.
Rapid LMS er designet til at være brugervenligt, med et simpelt og intuitivt bruger interface, der kan tilpasses kunden, fx ved at tilføje logo, justere farvepallet mv. Tilpasning af brugerinterface er en del af den basisinstallation, som leverandøren tilbyder.

Key2Know har udviklet en enkelt cloudbaseret Learning Management System (LMS) til administration, dokumentation, sporing, rapportering og levering af eLearning.
Med Rapid LMS får en enkel løsning til at distribuere jeres digitale kurser til medarbejdere, kunder, leverandører og samarbejdspartnere. Sammensæt jeres digitale læringsobjekter og planlæg selv jeres læringsforløb.
Slip for licensdiskussionen. Vores prismodel er baseret på faktisk forbrug i stedet for ubrugte licenser. Når LMS er sat op, har I kun udgifterne til data forbrug og vedligehold.
Vi har tilføjet en webshop til Rapid LMS der gør det muligt at sælge jeres kurser online
Kontakt os for at få et tilbud … [use the ’Skal vi tale sammen’ functionality]

Rapid LMS er cloud baseret og giver jeres medarbejdere nem adgang til jeres eLearning. Rapid LMS kan tilgås online fra PC, Tablets (Android og iOS), Smart Phones (Android og iOS). Portalen er fuldt responsiv og tilpasser brugerfladen til enheden.
Simpel og intuitiv brugerflade, der kan tilpasses individuelt, fx ved at tilføje logo, justere farvepallet mv.
Med søgefunktionen finder du nemt jeres eLearning kurser og andet indhold på Rapid LMS
LMS understøtter multi-sproggrænseflade.

Rapid LMS har en tilhørende mobil App, der giver direkte adgang til jeres eLearning via mobiltelefonen. Det betyder at medarbejdere, kunder og samarbejdspartnere løbende kan tage onlinekurserne uden at skulle bruge en pc.

Få indsigt og lav opfølgning ved hjælp af rapporter og dataudtræk.

  • Hvem har gennemført?
  • Hvem har ikke startet på e-learning kurset?
  • Hvor mange har taget kurset?
  • Hvor mange har korrekt og forkert på de enkelte spørgsmål?

Der vil være muligt at lave et fuldt dataudtræk i csv format til videre analyse af data i Excel
Løsning understøtter GDPR, det gør det muligt at slette brugerdata og se registreret data per bruger.

Test og certificeringer kan oprettes direkte i LMS eller som en separat test udviklet i et e-læringsforfatterværktøj. der understøtter TinCan/SCORM (fx Articulate Storyline).
Det er muligt at printe eller downloade et personligt bevis/diplom, når brugeren består en test eller gennemfører eLearning.
Det er muligt at tilføje anerkendelse og gamification elementer, som ’badges’ og ’scoreboard’. Badges er er visuel anerkendelse af, at brugeren fx har gennemført et kursus, dvs. næste gang brugeren logger på LMS, kan brugeren se et badge der symboliserer at brugeren eks. har gennemført og bestået en online uddannelse.
Brugerne har mulighed for selv at oprette sig på LMS, eller de kan oprettes af Administrator (brugerdata kan uploades i CSV format eller med valideres via Active Directory integration).
Det er muligt at tilpasse løsningen, så I selv vælger, hvilken information brugeren skal registrere sig med; fx e-mail, telefonnummer, organisation, kontor, afdeling, adresse mv.
Det er muligt at sætte systemet op til at udsende automatiske påmindelser til brugerne fx ved manglende færdiggørelse eller ved re-certificering af kurser.

Andre muligheder

  • Udbygning til NemID, kursusgennemførsel m.m. bundet op mod kursistens CPR-nr.
  • Tilføje et brugerforum for det enkelte kursus, så brugere kan dele erfaring og kommenterer på kurset.