INSTALLATION

HOME   /   DIGITAL LÆRING   /   RÅDGIAVNING

Basis installation
Leverandøren gennemfører opsætning på server, hos kundens driftsleverandør eller som hosted service hos vores hosting partner.
Basis installation inkluderer
Opsætning til dedikeret URL
Login/registreringsproces
Bulk upload af brugere
Databaseopsætning
Tilpasning af front-end design
Evt. upload af eLearning kurser
Key2Know arbejder efter en projekt- og udviklingsmodel, baseret på det bedste fra PRINCE2 ledelses- og forretningsprincipper, og Agile udvikling.

Løbende forbedringer i forløbet er nøglen til at sikre kundetilfredshed og projekter af høj kvalitet, derfor lever vi efter princippet om Plan-Do-Check-Act.

Plan-Do-Check-Act gør det muligt for hele projektteamet – og kunden – at reflektere over processen og foretage tilpasninger efter hvert sprint. Derved forbedrer vi projektet kontinuerligt igennem processen.

Tilpasning og implementering

Vi anvender principperne for Agil projektstyring for at sikre en fleksibel og gennemsigtig, leveringsorienteret udviklingsproces. Det sikrer, at vores team fokuserer på både fremskridt og kvalitet. Der arbejdes med korte sprints og regelmæssige møder, der gør fremgang synlig og sikrer, at det er muligt at justere processen og kvaliteten i rette tid.

Dette gøres ved at:

  • Løbende evaluerer funktionaliteten
  • Tester hver leverance og dens dele
  • Løbende revurderer processen
  • Følger op på tid, budget og kvalitet

Kunden bliver løbende opdateret med fremskridt og præsenteret med funktionaliteten, når den er afsluttet. Denne proces gør det muligt at identificere mangler, uhensigtsmæssigheder eller forbedringer under processen – ikke efter lanceringen. Det gør os i stand til at tilpasse løsningen, hvor det er hensigtsmæssigt og inden for rammerne, uden at bringe deadlines, kvalitet og budget i fare.

Overlevering

 
Løsning overlevers til kunde
Endelig test i produktionsmiljø
Lancering
Fejlretningskapacitet
Projektevaluering
Etablere forretningsopfølgningsteam og proces
Næste skridt
Analyse og
løsningsdesign
Workshop
Gennemgang af kundekrav og begrænsninger
Input til design
Hvilken type indhold forventer kunden på LMS
Struktur
Adgang
Projektplan
Budget estimering eller justering
Tilpasning og implementering
 
Tilpasning iht løsningsbeskrivelse Implementering
Enhedstestning
Projektledelse
Tid, fremskridt, kvalitet, budget, ændring, teststyring
Test

 
Bruger test
Fejlfinding
Accept test
Bruger træning
Lancering
Evt. overlevering til service desk
Key2Know
K2K facilitere workshop
K2K deltager med relevante projektdeltagere eks. (Projektleder, Udvikler, Grafisk designer)
 
Key2Know
Produkter fra hver sprint
Afsluttende test
Vedligeholdelses- og installationsvejledning
Dokumentation
Key2Know
Bruger Test resultater
Bug Tracker
Uddannelse
Træningsmaterialer
Key2Know
Overdragelsesdokument
SLA eller Maintenance Hand-over
Projektevaluering
Overdragelsesdokument
Kunde
Kunde deltager med relevante medarbejdere eks. (Projektleder, interesenter)
 
Kunde
Enheds accept og ændringsanmodninger
Kunde
Løsningsaccept
Kunde
Projektaccept