RAPID LMS

HOME   /   DIGITAL LÆRING   /   RÅDGIAVNING

Mangler I en let løsning, der giver adgang til jeres eLearning kurser?

Key2Know har udviklet et enkelt cloudbaseret Learning Management System (LMS) til administration, dokumentation, sporing, rapportering og levering af eLearning.
Med Rapid LMS får I en enkel løsning til at distribuere jeres digitale kurser til medarbejdere, kunder, leverandører og samarbejdspartnere. Sammensæt selv jeres digitale læringsobjekter og planlæg jeres læringsforløb.

Slip for licensdiskussionen. Vores prismodel er baseret på faktisk forbrug i stedet for ubrugte licenser. Når jeres LMS er sat op, har I kun udgifter til dataforbrug og vedligehold.
Kontakt os for at få et tilbud 

Rapid LMS er cloud baseret og giver jeres medarbejdere nem adgang til jeres eLearning. Rapid LMS kan tilgås online fra PC, Tablets (Android og iOS), Smart Phones (Android og iOS). Portalen er fuldt responsiv, og tilpasser brugerfladen til enheden.
Brugerfladen er simpel og intuitiv, og kan tilpasses individuelt, fx ved at tilføje logo, justere farvepallet mv.
Med søgefunktionen finder du nemt jeres eLearning kurser og andet indhold på Rapid LMS.
Rapid LMS understøtter desuden en grænseflade tilpasset de sprog I ønsker, så jeres ansatte nemt kan tilgå deres foretrukne sprog.

Rapid LMS har en tilhørende mobil App, der giver direkte adgang til jeres eLearning via mobiltelefonen. Det betyder at medarbejdere, kunder og samarbejdspartnere løbende kan tage onlinekurserne uden at skulle bruge en pc.

Få indsigt og lav opfølgning ved hjælp af rapporter og dataudtræk.

  • Hvem har gennemført?
  • Hvem har ikke startet på e-learning kurset?
  • Hvor mange har taget kurset?
  • Hvor mange har svaret korrekt og forkert på de enkelte spørgsmål?

Du har mulighed for at lave et fuldt dataudtræk i csv format til videre analyse af data i Excel.
Løsningen understøtter GDPR, det gør det muligt at slette brugerdata og se hvilken data der er registreret per bruger.

Test og certificeringer kan oprettes direkte i Rapid LMS eller som en separat test udviklet i et e-læringsforfatterværktøj, der understøtter TinCan/SCORM (fx Articulate Storyline).
Det er muligt at printe eller downloade et personligt bevis/diplom, når brugeren består en test eller gennemfører jeres eLearning.
Det er også muligt at tilføje gamification elementer som ’badges’ og ’scoreboard’, der både kan være med til at anerkende brugerne eller motivere dem. ,. Badges er er en visuel anerkendelse af, at brugeren fx har gennemført et kursus.
Brugerne har mulighed for selv at oprette sig i Rapid LMS, eller de kan oprettes af jeres Administrator (brugerdata kan uploades i CSV format eller med valideres via Active Directory integration).
Det er muligt at tilpasse løsningen, så I selv vælger, hvilken information brugeren skal registrere sig med; fx e-mail, telefonnummer, organisation, kontor, afdeling, adresse mv.
Det er muligt at sætte systemet op til at udsende automatiske påmindelser til brugerne fx ved manglende færdiggørelse eller ved re-certificering af kurser.

Andre muligheder

  • Udbygning til NemID, kursusgennemførsel m.m. bundet op mod kursistens CPR-nr.
  • Tilføje et brugerforum for det enkelte kursus, så brugere kan dele erfaring og kommenterer på kurset.