Medarbejdere stiller nye krav til deres arbejdsplads og måder at tilgå læring på. Læring skal være relevant, involverende, umiddelbart brugbart og sjovt.
Medarbejdere vil engageres og aktiveres igennem opdagelse, interaktion og samarbejde.
Organisationer vil opleve et stigende pres på deres evne til at tilegne sig ny viden. Udgangspunktet for læring bevæger sig fra styrede og strukturerede forløb, til det kaotiske, individuelle og frie digitale læringsrum.

Hvad kan vi tilbyde?
For Key2Know drejer det sig om at udnytte digitale værktøjer til at skabe nye og innovative læringsmiljøer, der kombinerer analoge og digitale læringsformer.
Igennem rådgivning, produktion og teknologisk udvikling, kan vi skabe det bedste grundlag for et godt (digitalt) læringsmiljø i din organisation.

Rådgivning
Det hurtigt-skiftende digitale landskab giver os spændende nye muligheder for at lære, interagere, kommunikere og
dele viden.
Det betyder at succesfuld digital læring og kommunikationsinitiativer kræver, at organisationer gentænker deres tilgang til kompetenceudvikling, uddannelse og træning.
Vi kan bl.a. hjælpe jer med at:
- Gennemføre en digital transformation af corporate learning
- Udvikle en digital læringskultur
- Bruge digital læring i forandringsprocesser
- Definere og strukturere læringsprogrammer
- Vælge og implementere værktøjer og teknologier til digital læring
- Analysere forretningsdata med fokus på læringsbehov og læringseffektmåling

Udvikling
Vi er Danmarks største virksomhed på digitale læringsløsninger til det offentlige og private marked.
Vi har fokus på at lave fleksible, engagerende, effektive læringsløsninger ved brug af audio-visuelle virkemidler som video, speak, animation, grafik, tegnede film og 3D. Vi arbejder med ’blended learning’ forløb og integrerer spilelementer og analoge undervisningssessioner.
Vi kan varetage hele udviklingsprocessen fra definition af læringsmål til udrulning og opfølgning. Vi kan udvikle i jeres foretrukne e-learning-værktøj, hvad enten det er Articulate, Captivate eller anden teknologi.
